Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

Προς τον αρχίατρο κυρ Μιχαήλ. 12ος αιώνας

Προς τον αρχίατρο κυρ Μιχαήλ. 12ος αιώνας.
«Αγαπητέ μου συγγενή, η Ιστορία αναφέρει τον μακρόχειρα Αρταξέρξη, τον οποίο εγώ αγνοώ. Ας ασχοληθούν μαζί του οι 0Πέρσες και οι περσικές γραφές. Ξέρω ,ωστόσο πως εσύ, ο συγγενής και αδελφός μου, είσαι πιο μακρόχειρας από εκείνον, αφού τα χέρια σου απλώθηκαν πάνω από τόσο μεγάλη έκταση, ώστε να φτάσουν από την Αίλια Αδριανούπολη έως τη Βασιλεύουσα και να μου προσφέρουν περδίκια. Ασπάζομαι λοιπόν την αγάπη σου και σε ευχαριστώ για τη σκέψη και τη χειρονομία. Να ξέρεις όμως καλά πως δεν είμαι λαίμαργος ούτε χαίρομαι όταν μου δωρίζουν φαγώσιμα. Πιο πολύ κι από το χρυσάφι και το τοπάζι ποθώ να παίρνω γράμματα από την αγάπη σου. Στο εξής λοιπόν στείλε σε άλλους φαγώσιμα και σε μένα στέλνε τα γράμματά σου. Με την επιστολή αυτή σε χαιρετούμε εγώ και όλη η συντροφιά μου, καθώς και όλους τους δικούς σου. Ο Θεός της ειρήνης να σε έχει γερό και πολύχρονο.»


Επιστολαί Ιωάννου Τζέτζη.Εκδόσεις Κανάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου