Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016

Αρκεστήκαμε στα φιλιά και τις αγκαλιές… 12ος αιώνας,Βυζάντιο.

Αρκεστήκαμε στα φιλιά και τις αγκαλιές… 12ος αιώνας,Βυζάντιο.

''Τώρα μόνο μου δόθηκε η ευκαιρία να τη φιλήσω στο στόμα και να την πάρω κανονικά στην αγκαλιά μου. Κι αφού,λοιπόν, της πήρα τα γλυκά φιλιά, ζητούσα να δω στην κόρη τη γυναίκα. Σταμάτα, μου λέει τότε αυτή, μη θες να πας πιο πέρα απ’ τα φιλιά, γιατί αυτή είναι η θέληση των θεών μας. Ο Ερμής, αυτός που τον φιλοτέχνησε ο σοφός γλύπτης με όλους τους κανόνες της γλυπτικής τέχνης και τον έστησε στο προαύλιό μας στη Άβυδο, ήρθε τη νύχτα στο όνειρό μου και μου είπε : «Οι θεοί κανόνισαν να γίνει ο γάμος σας εδώ, στη Άβυδο». Έτσι αρκεστήκαμε στα φιλιά κι ύστερα γυρίσαμε στο σπίτι του Γλαύκωνα- γιατί είχε κιόλας νυχτώσει- και πέσαμε για ύπνο στον κήπο.''



Μέρος από το βυζαντινό ερωτικό μυθιστόρημα : Ροδάνθη και Δοσικλής.  Θεόδωρος Πρόδρομος 12ος αιώνας. Εκδόσεις Νέα Σύνορα-Α.Α.ΛΙΒΑΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου